Η Gwyneth Paltrow τα τελευταία χρόνια κατάφερε να δημιουργήσει ένα από τα πιο ισχυρά brands γύρω από το όνομά της.

Ο λόγος για το brand «Goop» που  ασχολείται με την ομορφιά, την υγεία και την καλή ζωή.

Το Goop ξεκίνησε το 2008 ως newsletter και κατέληξε σε έναν κολοσσό αξίας 250 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το wellness brand που πήρε μεγάλη δημοσιότητα ύστερα από το λανσάρισμα του κεριού με άρωμα αιδοίου και τα διάσημα gadgets, προχωράει με την κυκλοφορία του νέου του προϊόντος «DTF».

Πρόκειται για ένα συμπλήρωμα διατροφής που όπως εξηγεί στο site βοηθάει στη σεξουαλική διέγερση και επιθυμία της γυναίκας, η οποία καταβάλλεται από πολλούς αρνητικούς παράγοντες μέσα στην ημέρα.

 

 

Όπως υπογραμμίζει, δεν πρόκειται απλά για το σεξ, αλλά τη γενικότερη απόλαυση που το συγκεκριμένο προϊόν μπορεί να προσφέρει σε μία γυναίκα. Όσο για το όνομα, είναι αυτό που νομίζεις και με μία αναζήτηση μπορείς να επιβεβαιώσεις την υποψία σου.

Στην αρχή της περιγραφής αναφέρεται πως δεν υπάρχει καμία ντροπή για το προϊόν τους, ενώ γνωρίζουν πως δεν είναι μόνοι που έχουν την ίδια σκέψη για τη λίμπιντο μιας γυναίκας που δέχεται καθημερινά πόλεμο από διάφορες αιτίες.

Με λίγα λόγια, η επιστημονική ομάδα της Paltrow δημιούργησε ένα μη συνταγογραφούμενο προϊόν, έχοντας χρησιμοποιήσει εκχυλίσματα τριγωνέλας, σαταβάρι και σαφράν, το οποίο είναι vegan και gluten-free.

Το συμπλήρωμα διατροφής κοστίζει γύρω στα 50 δολάρια και θα είναι διαθέσιμο και εκτός ΗΠΑ την επόμενη Δευτέρα.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!