Στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και στην πρεμιέρα της παράστασης «Ο Μισάνθρωπος», όπου πρωταγωνιστεί ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, βρέθηκε το βράδυ της Δευτέρας (08/05) η κάμερα του Happy Day.  Ο ταλαντούχος ηθοποιός έκανε δηλώσεις στις κάμερες και μεταξύ άλλων ρωτήθηκε για την υπόθεση του Αλέξη Γεωργούλη που κατηγορήθηκε για βιασμό και πρόκληση σωματικής βίας.

«Αν έχουν δουλειές και λείπουν τα αγαπημένα μου πρόσωπα από την πρεμιέρα μου, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Η σύντροφός μου δεν έρχεται ποτέ στις πρεμιέρες. Έρχεται μετά από κάποιες μέρες για να νιώσω κι εγώ πιο άνετος», ανέφερε αρχικά ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος.

Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, που συνεργάστηκε με τον Αλέξη Γεωργούλη στο «Είσαι το Ταίρι μου», δε θέλησε να απαντήσει για το συγκεκριμένο θέμα, λέγοντας με ευγένεια: «Δε θα σας απαντήσω κάτι, γιατί αυτή τη στιγμή ζούμε μια πολύ όμορφη κατάσταση. Και οτιδήποτε εκτός θεάτρου, αυτή τη στιγμή δε μπορεί να μας αφορά, γιατί έχουμε τέτοια ωραία χαρά και ευτυχία που θέλουμε να τη νιώσουμε και να τη χαρούμε».

Δείτε το σχετικό απόσπασμα που προβλήθηκε στο Happy Day.

Λίγα λόγια για την παράσταση «Μισάνθρωπος»

Με αφορμή τα 400 χρόνια από τη γέννηση του Μολιέρου, το δημοτικό θέατρο Πειραιά, υποδέχεται ένα από τα εμβληματικότερα έργα του σπουδαίου Γάλλου θεατρικού συγγραφέα και μια από τις σημαντικότερες κωμωδίες ηθών των τελευταίων αιώνων, τον «Μισάνθρωπο» με πρωταγωνιστή τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο. Περίπου 360 χρόνια μετά το πρώτο του ανέβασμα, το έργο του Μολιέρου παραμένει επίκαιρο.

Ακόμη και σήμερα, ο μισάνθρωπος Αλσέστ -απόλυτα δικαιολογημένα- θα επέκρινε ανελέητα την ανειλικρίνεια, την υποκρισία και την εξαπάτηση του ίδιου μας του εαυτού ή των άλλων. Θα ήταν, μάλιστα, διατεθειμένος να υποστεί οποιεσδήποτε συνέπειες θα επέφερε αυτή του η συμπεριφορά.

Ο Μισάνθρωπος σε σκηνοθεσία Πέτερ Στάιν ανέβηκε στο Παρίσι το 2018 και έκανε δεκάδες παραστάσεις σε ολόκληρη τη Γαλλία, σημειώνοντας τεράστια καλλιτεχνική και εισπρακτική επιτυχία.
Τα κοστούμια της παράστασης κατασκευάστηκαν στο Παρίσι, από το “Atelier Caraco Anezou” και είναι τα ίδια που χρησιμοποιήθηκαν στη γαλλική παραγωγή.

Τα παπούτσια της παράστασης κατασκευάστηκαν από τον οίκο υποδημάτων “Pompei Shoes”, στη Ρώμη. Οι περούκες των Αλσέστ, Φιλάντ και Ορόντ κατασκευάστηκαν από την “Audelloteatro”, στο Τορίνο.