O Martin Bashir χρησιμοποίησε δόλιο τρόπο για τη συνέντευξη της Diana σύμφωνα με επίσημη αναφορά του BBC

O Martin Bashir χρησιμοποίησε δόλιο τρόπο για τη συνέντευξη της Diana σύμφωνα με επίσημη αναφορά του BBC

 

O Martin Bashir χρησιμοποίησε δόλιο τρόπο για τη συνέντευξη της Diana σύμφωνα με επίσημη αναφορά του BBC. To 1992, μετά από 11 χρόνια γάμου η Diana και ο Κάρολος ανακοίνωσαν τον χωρισμό τους. Για 4 χρόνια ζούσαν ως διαζευγμένοι μέχρι που στις 28 Αυγούστου 1996 πήραν επίσημα το διαζύγιο τους.  

Δύο χρόνια πριν χάσει τη ζωή της σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα, στις 31 Αυγούστου 1997, παραχώρησε μία συνέντευξη, όπου και μίλησε για το διαζύγιό της από τον πρίγκιπα Κάρολο, ύστερα από την αποκάλυψη της σχέσης του με τον Καμίλα.

Η συνέντευξη που έδωσε η πριγκίπισσα Diana στον Βρετανό δημοσιογράφο Martin Bashir  μεταδόθηκε από το BBC, καθήλωσε 22 εκατομμύρια θεατές  και είχε παγκόσμια προβολή.

Ύστερα από περίπου 25 χρόνια, μία έρευνα που είχε ξεκινήσει πριν από 6 μήνες, εξετάζοντας το ενδεχόμενο ο δημοσιογράφος Martin Bashir να είχε χρησιμοποιήσει δόλιους τρόπους για να σιγουρέψει τη συνέντευξη, δείχνοντας μάλιστα στην πριγκίπισσα του λαού ψεύτικα στοιχεία της τράπεζας για να την κάνει να πει το περίφημο «ήμασταν τρεις σε αυτόν τον γάμο», αποφάνθηκε πως όντως η συμπεριφορά του δημοσιογράφου ξεπερνούσε τα όρια, με το BBC να μην στέκεται αντάξιο της αξιοπρέπειας και της διαφάνειας που το διακρίνουν.

Μάλιστα, η έρευνα έδειξε πως ο σταθμός είχε συγκαλύψει μια παλαιότερη έρευνα που είχε γίνει το 1996, τα αποτελέσματα της οποίας ο Λόρδος Dyson, δικαστής του ανώτατου δικαστηρίου που ηγείτο της πρόσφατης έρευνας, βρήκε ασαφή.  

Ο διευθυντής του BBC, Tim Davie, δήλωσε πως η εταιρεία αποδέχεται και με το παραπάνω τα ευρήματα της αναφοράς, ζητώντας δημόσια συγγνώμη για το ατυχές γεγονός. «Ακόμα κι αν το BBC σήμερα έχει σαφώς καλύτερες διαδικασίες, εκείνες που υπήρχαν τότε θα έπρεπε να είχαν αποτρέψει τη συνέντευξη να διεξαχθεί με αυτό τον τρόπο. Τo BBC έπρεπε να έχει κάνει μεγαλύτερη προσπάθεια να φτάσει στην ουσία του τι έγινε εκείνη την εποχή εκείνη και οι άνθρωποι του σταθμού να είναι πιο ειλικρινείς με αυτά που γνώριζαν. Ακόμα κι αν το BBC δεν μπορεί να γυρίσει τον χρόνο πίσω, ύστερα από 25 χρόνια, μπορούμε να δώσουμε μια ολοκληρωμένη και άνευ όρων απολογία. Το BBC μπορεί να προσφέρει αυτό σήμερα», πρόσθεσε ο Davie.

Το BBC όπως δήλωσε ξόδεψε 1.4 εκατομμύρια λίρες για την έρευνα ενώ πρόκειται να επιστρέψει πολλά βραβεία που ο Bashir είχε κερδίσει για τη συνέντευξη αυτή, την οποία είχαν παρακολουθήσει 23 εκατομμύρια τηλεθεατές.    

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

 

Scroll To Top