Το όνομά της Ζωζώς Σαπουντζάκη είναι συνώνυμο της λάμψης, με την αρτίστα να παραμένει το ίδιο απαστράπτουσα όλα αυτά τα χρόνια.

H βασίλισσα της νύχτας Ζωζώ Σαπουντζάκη επιστρέφει στον θρόνο της και πρωταγωνιστεί σε μια διαφήμιση με κεντρικό μήνυμα «υπάρχει άραγε κάτι που να αντέχει στο χρόνο περισσότερο;» που σε χρόνο μηδέν έγινε viral στα social media.

Το σποτ αυτό της Vitex είναι ένα εξαίρετο παράδειγμα ευφυούς σεναρίου σε μια διαφήμιση και αναπάντεχης σύνδεσης ενός αναγνωρίσιμου προσώπου με ένα προϊόν που δύσκολα θα μπορούσε να διαφημίσει.

Στο σύντομο σποτ ένας άνδρας περιγράφει την αποτελεσματικότητα μιας βαφής εξωτερικού χώρου, μπροστά από κάποιον ελαιοχρωματιστή που το εφαρμόζει στον τοίχο. Όταν ο αφηγητής ολοκληρώνει με τη φράση «υπάρχει άραγε κάτι που να αντέχει περισσότερο;», ακούγεται ένα διακριτικό βήξιμο και το πλάνο ανοίγει παρουσιάζοντας την Ζωζώ Σαπουντζάκη με αστραφτερή τουαλέτα να κάθεται αναπαυτικά στον θρόνο της.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!