Αντίθετα με όσα πιστεύουν οι γονείς, οι έφηβοι που παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια είναι περισσότερο πιθανό να έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο.

Σύμφωνα με έρευνα από το Βασιλικό Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μελβούρνης (RMIT), τα διαδικτυακά παιχνίδια επιφέρουν καλύτερους βαθμούς στα μαθηματικά, τη φυσική και την κατανόηση κειμένου. Ωστόσο, οι ερευνητές τονίζουν ότι η περιήγηση στο Facebook, το Instagram και άλλες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα και παρεμποδίζουν την ακαδημαϊκή επιτυχία των παιδιών.

«Οι μαθητές που παίζουν παιχνίδια στο διαδίκτυο σε καθημερινή βάση είχαν καλύτερες επιδόσεις κατά 15 μονάδες από το μέσο όρο στα μαθηματικά και κατά 17 μονάδες από τις μέσες μαθητικές επιδόσεις στα επιστημονικά αντικείμενα», αναφέρει ο καθηγητής Alberto Posso που συμμετείχε στην έρευνα. Επιπλέον, οι έφηβοι που χρησιμοποιούν το Facebook ή άλλα sites κοινωνικής δικτύωσης καθημερινά, πέτυχαν 20 βαθμούς λιγότερους στα μαθηματικά από τους μαθητές που δεν είχαν χρησιμοποιήσει ποτέ κανένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Ο καθηγητής Posso μελέτησε τις διαδικτυακές συμπεριφορές 12.000 ατόμων ηλικίας 15 ετών από την Αυστραλία, τις οποίες στη συνέχεια συνέκρινε με τις ακαδημαϊκές επιδόσεις τους. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποκάλυψαν ότι τα διαδικτυακά παιχνίδια βοήθησαν τους νέους να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες για την επίλυση προβλημάτων.

«Ορισμένοι ψυχολόγοι υποστηρίζουν ότι τα ομαδικά διαδικτυακά παιχνίδια μπορεί να είναι ευεργετικά για τη γνωστική ανάπτυξη των παιδιών. Όταν παίζεις διαδικτυακά παιχνίδια, επιλύεις προβλήματα προκειμένου να μετακινηθείς στο επόμενο επίπεδο και αυτό σε υποχρεώνει να χρησιμοποιήσεις γενικές και μαθηματικές γνώσεις, αλλά και γνώσεις από την επιστήμη και την ανάγνωση των γνωστικών αντικειμένων που έκανες στη διάρκεια της ημέρας», συμπληρώνει ο καθηγητής Posso.

Πηγή: infokids.gr