Θύελλα αντιδράσεων με το νέο hoodie της Burberry – Η απάντηση του λονδρέζικου οίκου

Θύελλα αντιδράσεων με το νέο hoodie της Burberry – Η απάντηση του λονδρέζικου οίκου

Ο οίκος Burberry αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη για την επιλογή του να παρουσιάσει στην πασαρέλα της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου ένα hoodie από το οποίο κρέμονταν δύο σχοινιά που σχημάτιζαν ένα βρόχο.

Ο διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής δημιουργικού του Burberry, Marco Gobbetti, ζήτησε συγγνώμη μετά τα αρνητικά σχόλια που δέχθηκε ο πολυτελής οίκος για το συγκεκριμένο ρούχο.

Η συζήτηση δημιουργήθηκε όταν ένα μοντέλο παραπονέθηκε πριν και μετά το show στο Instagram, λέγοντας ότι η θηλιά προωθεί όχι μόνο λιντσάρισμα αλλά και τις αυτοκτονίες.

«Η αυτοκτονία δεν είναι μόδα. Δεν είναι glamorous και από τη στιγμή που το show αυτό είναι αφιερωμένο στην έκφραση των νέων, ξεσπάω. Riccardo Tisci και όλοι εσείς στον Burberry με ξεπερνάει το πώς μπορέσατε να παρουσιάσετε ένα βρόχο να κρέμεται από το λαιμό ως σχέδιο για να παρουσιαστεί στην πασαρέλα», έγραψε η Liz Kennedy.

Όπως αναφέρει, όταν θέλησε να επικοινωνήσει με κάποιον αρμόδιο στον οίκο προκειμένου να μιλήσει για την ευαισθησία της επί του ζητήματος, καθώς μέλος της οικογένειάς της είχε αυτοκτονήσει, της είπαν ότι «είναι μόδα. Κανείς δεν ασχολείται τι συμβαίνει στην προσωπική σου ζωή και κράτα το για τον εαυτό σου».

Το post της δέχθηκε εκατοντάδες σχόλια τα οποία συμφωνούσαν μαζί της και ασκούσαν δριμεία κριτική στον λονδρέζικο οίκο.

Ο Marco Gobbetti τόνισε σχετικά με το αξεσουάρ: «Ζητάμε συγγνώμη για τη δυσφορία που προκαλέσαμε» και πρόσθεσε ότι ο οίκος απέσυρε το ρούχο από την collection.

Από την πλευρά του ο creative director, Riccardo Tisci είπε: «Αν και το σχέδιο είχε έμπνευση από τους ναυτικούς, αντιλαμβάνομαι ότι θεωρήθηκε σκληρό».

 

 

Scroll To Top