Όμορφη, αισθησιακή και φυσικά κομψή: η Georgina Rodriguez, μοντέλο και σταρ του Instagram, με περίπου 10 εκατομμύρια οπαδούς, είναι το πρόσωπο της νέας εκστρατείας της Yamamay για την Άνοιξη Καλοκαίρι 2019.
Η Georgina εκτός από όμορφη είναι και μια αφοσιωμένη μητέρα με ισχυρή προσωπικότητα, που ενσωματώνει ιδανικά τις αξίες της Yamamay.
Η ισχυρή αφοσίωση της εταιρείας σε κοινωνικά ζητήματα ήταν ο λόγος που την έφερε σε επαφή με την ιταλική μάρκα εσωρούχων. Το ενδιαφέρον της Georgina για τη Yamamay πηγάζει από την αφοσίωση της εταιρείας στις γυναίκες μέσω εκστρατειών που αφορούν στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού, αλλά και στο μέλλον του πλανήτη, με εκστρατείες για την αειφορία και τη συντήρηση του θαλάσσιου περιβάλλοντος #SavetheOcean, με στόχο την διασφάλιση ενός καλύτερου αύριο για τα παιδιά μας.
Ο Ισπανός φωτογράφος Xavi Gordo επιλέχθηκε χάρη στο εκπληκτικό του ταλέντο ν’ απαθανατίζει την πιο αυθόρμητη και αληθινή όψη των γυναικών. Στη φωτογράφιση, η Georgina δεν δυσκολεύτηκε καθόλου, αφού ήταν απλά ο εαυτός της: μια γυναίκα με ανεξάρτητο τρόπο σκέψης και αντίληψη, που επιλέγει να εκφράσει τον αισθησιασμό της με τους δικούς της όρους.
Τα ενδύματα που φοράει, άνετα και εκλεπτυσμένα – αποτέλεσμα του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Yamamay – ανήκουν στις συλλογές Basic και Spring/Summer 2019 που δημιουργήθηκαν για να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση της κάθε γυναίκας και να τονίσουν τη φιγούρα της.
«Είμαι ευτυχής που συνεργάζομαι με την Yamamay. Η καμπάνια είναι τόσο εκλεπτυσμένη, γεμάτη από υπέροχα και άνετα κομμάτια! Η Yamamay διαθέτει αξίες που θεωρώ ιδιαιτέρως σημαντικές, υποστηρίζω απόλυτα τo θετικό της μήνυμα και την ισχυρή κοινωνική της δέσμευση», δήλωσε η Georgina Rodriguez, ενώ ο Gianluigi Cimmino, Πρόεδρος της Pianoforte Holding, πρόσθεσε:
«Θεωρήσαμε ότι η Georgina θα είναι η τέλεια πρέσβειρα της συλλογής Άνοιξη / Καλοκαίρι 2019, όχι μόνο λόγω της φυσικής της ομορφιάς, αλλά και λόγω της ισχυρής επιρροής της στο να μεταφέρει μηνύματα πολύ σημαντικά για εμάς.
Με σχεδόν 10 εκατομμύρια followers στο Instagram, ξέρει πώς να αλληλεπιδρά με τις νέες γενιές και να ενημερώνει για θέματα ιδιαίτερα σημαντικά για εμάς, όπως η ιατρική πρόληψη και η περιβαλλοντική βιωσιμότητα.
Γι’ αυτό και αφιερώνουμε μία από τις εικόνες της καμπάνιας στο «Ocean Reef», με την Georgia να φοράει ένα bralette με δαντέλα φτιαγμένη από ανακυκλωμένες ίνες, που σηματοδοτεί την αρχή ενός ταξιδιού στην μόδα που σέβεται το περιβάλλον και αειφορεί όλο και περισσότερο».