Ο creative director του Valentino, Pierpaolo Piccioli για την φθινοπωρινή καμπάνια του οίκου επέλεξε για πρωταγωνίστριες μία σειρά από A- listers celebrities, που θα φωτογραφηθούν στα σπίτια τους, για καλό σκοπό.

Ο Pierpaolo Piccioli επιστράτευσε τους διάσημους φίλους τους -μεταξύ των οποίων και οι Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell, Christy Turlington και Laura Dern- να πρωταγωνιστήσουν στην καμπάνια του Valentino, φορώντας τα κομμάτια της φθινοπωρινής συλλογής. 

Οι πρωταγωνίστριες, τις οποίες θα φωτογραφήσουν κοντινά τους πρόσωπα, συμφώνησαν να διαθέσουν τα ποσά της συμμετοχής τους στο #ValentinoEmpathy- το project του εμβληματικού οίκου που σκοπό έχει την ενίσχυση, με 1 εκατομμύριο ευρώ, του νοσοκομείου Lazzaro Spallanzani, που είναι και το μεγαλύτερο κέντρο αναφοράς κρουσμάτων του COVID-19 της Ρώμης.

«Ήταν αδύνατο να οργανώσουμε μία μεγάλη παραγωγή. Αυτή η αίσθηση αποκλεισμού μάς ενέπνευσε να δημιουργήσουμε κάτι εντελώς διαφορετικό”, είπε ο Piccioli για την καμπάνια και συνέχισε, “είμαστε τυχεροί που μπορούμε να κάνουμε την δουλειά μας και να προσφέρουμε μέσω αυτής κάτι για το κοινό καλό”. Η επιλογή των πρωταγωνιστριών δεν είανι καθόλου τυχαία αφού, για τον ίδιο, η αίσθηση της κοινότητας είναι σημαντική. Το κάθε ένα από τα πρόσωπα της καμπάνιας έχει ήδη σχετιστεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο με τον οίκο Valentino. “Θεωρώ ότι αυτή είναι η στιγμή που όλοι συνειδητοποιήσαμε ότι χρειαζόμαστε τους ανθρώπους. Δεν χρειαζόμαστε πράγματα. Έτσι, χτίζουμε πάνω στην ιδέα της κοινότητας, των ανθρώπων μας, των φίλων μας, αυτών που μοιράζονται τις αξίες μας, τις αξίες του Valentino. Όλοι τους μοιράζονται την ανεξαρτησία, το ταλέντο, την προσωπική έκφραση και την ελευθερία», είπε για τους πρωταγωνιστές του, συμπληρώνοντας: «δεν θέλω να εγκλωβίσω κανέναν, σε κανένα κουτί».

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!