Η GANT γιορτάζει φέτος τα 70 της χρόνια, ως premium preppy American Sportswear brand και με αφορμή λανσάρει σήμερα παγκοσμίως την καμπάνια «Seven Decades, Seven Icons».

Στο επίσημο video της καμπάνιας ξεδιπλώνεται με υπέροχο αφηγηματικό τρόπο η διαδοχή των επτά δεκαετιών και τα νέα ξεκινήματα που αυτές σηματοδοτούν αλλά και τα διαφορετικά στυλ που αυτές πρεσβεύουν.

Η GANT αποτίει φόρο τιμής στην κληρονομιά της, τιμώντας εμβληματικά κομμάτια Sportswear και γιορτάζοντας την ιδιαίτερη κουλτούρα της, που εκφράζεται από το μότο «Never Stop Learning» και συνεχίζει να είναι κινητήριος δύναμη για την καινοτομία της.

Η ιδιαίτερη αυτή φιλοσοφία, είναι αναπόσπαστο μέρος του DNA του brand και παραπέμπει στην ίδρυσή της το 1949 στις πανεπιστημιουπόλεις των αμερικανικών πανεπιστημίων της Ανατολικής Ακτής.
Η GANT ήταν η πρώτη που διέδωσε το πουκάμισο Button-Down και έχει χτίσει την επιτυχία της γύρω από αυτό, καθώς και άλλα έξι εμβληματικά κομμάτια του American Sportswear.

Το σακάκι Club Blazer, το παντελόνι Chino, το Piqué, η μπλούζα Heavy Rugger, το GANT Varsity Jacket και το Cable Knit πουλόβερ, αποτελούν iconic κομμάτια της εβδομηκονταετούς επιτυχίας της.

Τα χαρακτηριστικά αυτά κομμάτια πρωτοεμφανίστηκαν στην αμερικανική Ανατολική Ακτή και μετά την απήχησή τους στην Ευρώπη εξελίχθηκαν σε πιο σοφιστικέ εκδόσεις.