Ο σχεδιαστής του οίκου Valentino, Pierpaolo Piccioli αποφάσισε μια εντελώς δημιουργική προσέγγιση στην νέα του καμπάνια στην εποχή του κορωνοϊού. Ζήτησε από τους διάσημους φίλους τους να ποζάρουν σπίτια τους και να τους φωτογραφίσουν οι αγαπημένοι τους.

Οι Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell, Laura Dern, Rossy de Palma, Frances McDormand, Christy Turlington, και Laetitia Casta είναι μεταξύ αυτών που πόζαραν από το σπίτι στους για τη νέα καμπάνια του οίκου Valentino.

Oι διάσημες πρωταγωνίστριες της καμπάνιας φορούν κομμάτια από τη συλλογή του Valentino για τον Χειμώνα του 2020-21 και φωτογραφίζονται ενώ βρίσκονται σε καραντίνα. Την Gwyneth Paltrow φωτογράφισε ο σύζυγός της ενώ τη Laura Dern, ο γιος της.

«Τις τελευταίες εβδομάδες, όλοι ζήσαμε σε έναν νέο κόσμο, καθώς βιώνουμε τι σημαίνει social distancing. Νιώθω πολύ άβολα που δεν μπορώ να αγκαλιάσω τους αγαπημένους μου», έγραψε ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου, Pierpaolo Piccioli και συνέχισε: «Όπως εσείς και όλος ο κόσμος, είμαστε υποχρεωμένοι να μείνουμε μακριά από τους φίλους μας, τους συναδέλφους και την ευρύτερη οικογένειά μας. Συνειδητοποίησα πόσο εύθραυστοι είμαστε, αλλά επίσης και πόσο δυνατότεροι έχουμε γίνει μέσα από τις επαφές μας με την κοινότητά μας».

Η καμπάνια #ValentinoEmpathy «φέρνει την προσωπικότητα και την οικειότητα στο προσκήνιο, μέσα από μια σειρά πορτρέτων με ανθρώπους που αγαπώ, φωτογραφημένους από τους αγαπημένους τους» υπογράμμισε ο Piccioli.

Όλοι όσοι συμμετέχουν, θα διαθέσουν το σύνολο της αμοιβής τους, συνολικά ένα εκατομμύριο ευρώ, στο νοσοκομείο Lazzaro Spallanzani της Ρώμης.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!