Ο Οκτώβριος είναι παγκοσμίως αφιερωμένος στην πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού.

Για μία ακόμα χρονιά fashion brands απ’ όλο τον κόσμο κυκλοφόρησαν ειδικές σειρές για να στηρίξουν τον μήνα πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού.

O οίκος Balenciaga κυκλοφόρησε τη συλλογή «We Are Pink», μια σειρά από unisex ρούχα και κοσμήματα, το 10% των εσόδων από τις πωλήσεις της οποίας θα χρηματοδοτήσουν ένα ερευνητικό πρόγραμμα του Institut Curie για τον καρκίνο του μαστού.

Το accessories label Cult Gaia κυκλοφορεί 5 από τα πιο δημοφιλή σχέδιά του σε τσάντες σε παστέλ ροζ χρώμα για να στηρίξει την καμπάνια. Το 70% από τις πωλήσεις των σχεδίων Nano Acrylic Ark Bag, Maya Sandal, Tallulah Earring, Face Mask και Turband θα διατεθούν στον οργανισμό Women’s Cancer Research Fund.

 To activewear brand Fabletics της Kate Hudson αφιερώνει ένα ολόκληρο outfit στον Οκτώβριο. Το αθλητικό σύνολο με την ονομασία «Fighter» περιλαμβάνει, παντελόνι, φούτερ και bra σε ροζ χρώμα και το 10% από τις πωλήσεις του θα δοθεί στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Bright Pink. Επιπλέον, το brand κυκλοφορεί μια limited tote bag που το 100% από τις πωλήσεις θα πάει για τον ίδιο σκοπό.

 Τα Mango κυκλοφόρησαν για τον Οκτώβριο μια limited collection που περιλαμβάνει τρία t-shirts με τα slogan “Take Action Together” “Hope, Care and Love” και “Together for a good cause”, αλλά κι ένα νεσεσέρ με το μήνυμα “Hope, Care and Love”. Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα πάνε στο ογκολογικό ερευνητικό κέντρο Fero Foundation.  

Ο Ralph Lauren γιορτάζει τα 20 χρόνια της καμπάνιας «Pink Pony», που συνοδεύεται από συλλογές οι πωλήσεις από τα οποίες πηγαίνουν για να στηρίξουν σκοπούς ενημέρωσης, έρευνας, πρόληψης και εκπαίδευσης. Φέτος, η collection περιλαμβάνει ένα “Love Language” t-shirt που έχει τυπωμένο το μήνυμα “Live/Love” σε 20 διαφορετικές γλώσσες. Το 25% από τα έσοδά των πωλήσεων θα διατεθούν από τον οίκο σε διεθνείς οργανισμούς για τον καρκίνο του μαστού.

Το luxury brand παπουτσιών Roger Vivier συνεργάζεται με το Breast Cancer Research Foundation και προσφέρει το 10% από τις πωλήσεις του ζευγαριού Pink Flower Strass Pumps  για τους σκοπούς του ιδρύματος.

To brand με αξεσουάρ Roxanne Assoulin διαθέτει τα έσοδα τη σειρά με βραχιόλια «The Pink Bracelet» στο οργανισμό The Pink Agenda, ενώ η σχεδιάστρια κοσμημάτων Kendra Scott δωρίζει το 20% από τις πωλήσεις 6 κοσμημάτων της – μεταξύ των οποίων τα Elaina Friendship Bracelet, Elisa Satellite Pendant Necklace, Everlyne Friendship Bracelet – στο Breast Cancer Research Foundation.

 Τα λονδρέζικα Cath Kidston έχουν αφιερώσει την collection Spot It στον μήνα πρόληψης του καρκίνου του μαστού, και το 10% από τις πωλήσεις των αντικειμένων που περιλαμβάνει – από κούπες και μαξιλαροθήκες μέχρι τσάντες, παπούτσια και φορέματα- θα πάνε στο φιλανθρωπικό σωματείο Breast Cancer Now.  

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!