Η Lizzo με το «Yitty», το νέο shapewear brand της θέλει να μας δείξει πώς πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα γυναικεία σώματα και όλα τα σώματα. Χοντρά, αδύνατα, κοντά, ψηλά.

Θέλει να νιώσουμε αυτοπεποίθηση, να αγαπήσουμε το σώμα μας, ασχέτως κιλών και να είμαστε υγιείς.

Σε συνεργασία, λοιπόν, το inclusive brand αθλητικών ειδών, Fabletics, η Lizzo δημιούργησε ένα brand με shapewear ρούχα τα οποία είναι σχεδιασμένα να φοριούνται σαν εσώρουχα, αλλά και σαν ρούχα.

Μέσα από fitted σιλουέτες, έντονα χρώματα και prints, τα shapewear του brand Yitty της Lizzo είναι κομμάτια που επικοινωνούν με τη μόδα του σήμερα.

Το Yitty, παίρνει το όνομά του από το παρατσούκλι της Lizzo που είχε στο σχολείο. Θέλει να κάνει όλες τις γυναίκες να βρουν την κρυμμένη τους αυτοπεποίθηση και να νιώσουν καλά με τον εαυτό τους.

«Βαρέθηκα να βλέπω αυτά τα θλιβερά, περιοριστικά shapewear που, αλήθεια, κανείς δεν θέλει να φορέσει. Είχα μια επιφοίτηση όπου σκέφτηκα “Ποιος μπορεί να κάνει κάτι γι’ αυτό;”», σχολιάζει σχετικά.

«Αποφάσισα να προκαλέσω τον εαυτό μου, επιτρέποντας στις γυναίκες να νιώσουν καλά με τον εαυτό τους ξανά, χωρίς να χρειάζεται να απολογηθούν γι’ αυτό», καταλήγει.

Στις συλλογές αυτές, θα δούμε ρούχα όπως biker shorts, ψηλόμεσα εσώρουχα, bralettes χωρίς σύρμα, κορμάκια, off-the-shoulder τοπ, hoodies κ.ά. Το Yitty είναι eco-friendly. 65% των κομματιών του brand είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένες ίνες, ενώ οι συσκευασίες είναι και αυτές φτιαγμένες από ανακυκλώσιμα υλικά.

Τα μεγέθη κυμαίνονται από το XS μέχρι το 6X και οι τιμές από τα 15 έως τα 70 δολάρια.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!