Η νέα καμπάνια της Louis Vuitton είναι εμπνευσμένη από τον «Εξορκιστή»

Η νέα καμπάνια της Louis Vuitton είναι εμπνευσμένη από τον «Εξορκιστή»

Ο creative director της Louis Vuitton, Nicolas Ghesquière, κατάφερε για ακόμη μια φορά ν κλέψει τις εντυπώσεις με τη νέα πρωτότυπη καμπάνια του οίκου, εμπνευσμένη από εξώφυλλα βιβλίων και πόστερ cult θρίλερ και sci-fi ταινιών.

Ο Collier Schorr φωτογράφισε μια πλειάδα αστέρων -από τους μουσικούς Robyn και Jaden Smith μέχρι τις ηθοποιούς Stacy Martin και Angelica Ross, από τις εδώ και καιρό φίλες του γαλλικού οίκου, Alicia Vikander και Jennifer Connely μέχρι τις Léa Seydoux και Chloë Grace- με φόντο εξώφυλλα φτηνών, λαϊκών μυθιστορημάτων τρόμου, φαντασίας και επιστημονικής φαντασίας. Ανάμεσα σε αυτά, τα «The Devil's Mansion», «The Haunted Garden» και «Arachno-Mania».
 

«Η μόδα είναι μυθιστόρημα» υπογράμμισαν από τον οίκο. «Και η κολεξιόν Pre-Fall 2020 ξεκινά ένα αφηγηματικό ταξίδι, στο οποίο τα ενδύματα αφηγούνται τις δικές τους ιστορίες».

«Ο William Peter Blatty, που έγραψε το "Ο Εξορκιστής" μας έδωσε την άδεια να τυπώσουμε το εξώφυλλο του βιβλίου (μπατίκ, σε κομμάτια της κολεξιόν). Σε αυτό το σημείο, ξεκίνησε» εξήγησε στο American Vogue, ο Nicolas Ghesquière του LV, μιλώντας για την κολεξιόν στην οποία προηγήθηκε των κρεασιόν η ιδέα της καμπάνιας. «Είναι ένα τόσο μεγάλο σύμβολο για μένα να χρησιμοποιώ μια μυθοπλασία και να την ενσωματώνω σε ένα ένδυμα. Σκέφτηκα, ποιο είναι το αντίστροφο; Να χρησιμοποιήσω τη μυθοπλασία ως εικονογράφηση της μόδας» πρόσθεσε.

Η κολεξιόν εμπνέεται από τη δεκαετία του 1970 -το «Ο Εξορκιστής» κυκλοφόρησε το 1971- και τα εξώφυλλα είναι τυπωμένα μπατίκ πάνω σε T-shirt. Αλλά, όπως αναμένει κανείς από τον Ghesquière, υπάρχουν και απρόσμενες αντιπαραθέσεις: αξεσουάρ στις κρεασιόν είναι φουτουριστικές μπότες ή κοσμήματα τα οποία θυμίζουν βικτωριανά καμέο. Και σε υβριδικά ρούχα, «συγκρούεται» η υψηλή μόδα με το αθλητικό ένδυμα.

«Αυτή η συνάντηση περιόδων, στυλιστικών ρευμάτων και αναχρονιστικών συνδυασμών ζωντανεύει μια πλούσια σειρά ενδυμάτων» τονίζουν από τον οίκο ειδών πολυτελείας. «Σε μια τέτοια "βιβλιοθήκη που μπορεί να φορέσει κανείς", κάθε κομμάτι γράφει το δικό του κεφάλαιο, το οποίο αποτελείται από ρομαντικούς μονολόγους. Παράξενοι διάλογοι, ανάμεσα σε στυλιστική εξέγερση και φίνα τεχνουργία». 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

Scroll To Top