O σχεδιαστής του οίκου Gucci, Alessandro Michele, τον Φλεβάρη στο πλαίσιο της εβδομάδας μόδας του Μιλάνου αποφάσισε να μας βάλει «στη μήτρα της δημιουργίας», προετοιμάζοντάς μας για ένα μοναδικό show, το οποία μεταδόθηκε live στο ίντερνετ!

Συγκεκριμένα, μπαίνοντας μέσα στο Gucci Hub, όπου έγινε η επίδειξη, οι επισκέπτες, αντί για τη συνηθισμένη πασαρέλα με τις σειρές από καρέκλες παραταγμένες κατά μήκος των δύο πλευρών της, βρέθηκαν… στα παρασκήνια.

Τώρα στην διαφημιστική καμπάνια για την ίδια συλλογή, ο art director του οίκου θέλησε να κάνει κάτι παρόμοιο, ζητώντας από τα μοντέλα να διαμορφώσουν την καμπάνια, ενσωματώνοντας τα κομμάτια της νέας συλλογής στην καθημερινότητά τους, στον χώρο τους και να φωτογραφήσουν μόνα τους τα στιγμιότυπα από τη ζωή τους.

Το αποτέλεσμα είναι μια σειρά από πορτρέτα στα οποία χρησιμοποιήθηκαν, από φωτογραφικές μηχανές μιας χρήσης, μέχρι κάμερες κινητών τηλεφώνων.

«Αποφάσισα να αφήσω τα ρούχα να ταξιδέψουν στα σπίτια των μοντέλων -ανθρώπων που έχω επιλέξει στο πέρασμα του χρόνου για την μοναδικότητα που συνήθως δίνουν στις καμπάνιες μου. Τους ζήτησα να αποτυπώσουν την ιδέα που έχουν για τον εαυτό τους, να τη δημοσιοποιήσουν και να μοιραστούν με τον κόσμο την ποίηση που τη συνοδεύει. Τους ενθάρρυνα να παίξουν και να αυτοσχεδιάσουν με τη ζωή τους», εξηγεί ο Alessandro Michele.

Αυτή είναι λοιπόν η κοινότητα του οίκου Gucci… Άνθρωποι που κεντούν, φροντίζουν τον κήπο τους, κάνουν ηλιοθεραπεία, πλένουν τα δόντια τους, κάθονται στην οροφή ενός κτιρίου χοροπηδούν στο κρεβάτι, παίζουν με τα κατοικίδιά τους ή καθαρίζουν το παρκέ.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!