Η ντίβα της ποπ μουσικής Rihanna προετοιμάζεται να λανσάρει τη δική της μάρκα με τον διεθνή κολοσσό ειδών πολυτελείας LVMH, σύμφωνα με δημοσιεύματα.

 Η διάσημη τραγουδίστρια από τα Μπαρμπέιντος, που είναι ήδη ιδιοκτήτρια της επιτυχημένης μάρκας αθλητικών ενδυμάτων Fenty, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τον γαλλικό κολοσσό, στον οποίο ανήκουν οι οίκοι Dior, Louis Vuitton, Fendi και Givenchy, έγραψε το Women’s Wear Daily (WWD).

Μεταξύ των δραστηριοτήτων της εταιρείας της 30χρονης σταρ, αναμένεται να περιληφθούν το prêt a porter, τα δερμάτινα είδη και τα αξεσουάρ. Η νέα μάρκα θα μπορούσε να παρουσιαστεί φέτος, ταυτόχρονα με το ένατο άλμπουμ της Rihanna, σύμφωνα με το WWD.

H LVMH, ιδιοκτησίας του Γάλλου επιχειρηματία Bernard Arnault, αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά.
Με τους θαυμαστές της αλλά και τους επτά εκατομμύρια followers της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Rihanna θεωρείται μία από τις προσωπικότητες με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως.