Ο Alessandro Michele, η Stella McCartney και ο Christopher Kane θα συμμετάσχουν σε μια ισχυρή νέα καμπάνια της Kering με στόχο τον τερματισμό της βίας κατά των γυναικών.

Η ιδέα είναι να βοηθηθεί το κοινό να φανταστεί τη ζωή του ως «εκείνης» – της μίας στις τρεις γυναίκες που πέφτει θύμα βίας.

Βασισμένη γύρω από μια ψηφιακή κίνηση, την #ICouldHaveBeen, η πρωτοβουλία ζητά από τους άνδρες να πουν πως θα ονομάζονταν εάν είχαν γεννηθεί κορίτσια ή εναλλακτικά, να δώσουν το όνομα μιας γυναίκας συγγενή ή φίλης.

Οι γυναίκες καλούνται να πάρουν το όνομά «her» ως κίνηση αλληλεγγύης.

Ο Michele, η McCartney και ο Kane, μαζί με τους Joseph Αltuzarra, Dennis Chan και Salma Hayek, κατευθύνουν την καμπάνια, η οποία έχει ως στόχο να επιστήσει την προσοχή στον υψηλότερο κίνδυνο που οι γυναίκες αντιμετωπίζουν, απλά επειδή γεννήθηκαν γυναίκες. Θα προστεθούν στην ομάδα σύντομα νέοι influencers που θα εμφανίζονται σε βίντεο που σχετίζονται με το project.

Η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος της μακρόχρονης εκστρατείας White Ribbon for Women της Kering, η οποία υπόσχεται να τερματίσει τη βία κατά των γυναικών