Μετά τους οίκους Burberry και Celine, τώρα και το brand Balmain μετά από 70 χρόνια αλλάζει το logo του, το οποίο και είδε το φως της ημέρας για πρώτη φορά στην παρουσίαση της 2019 Pre-Fall κολεξιόν.

Ο Olivier Rousteing «έκλεισε» το studio design Adulte Adulte για να ξανά-οραματιστεί το νέο έμβλημα των Balmain. Μπορεί να τους πήρε πάνω από ένα χρόνο και συνεχείς συνεδρίες με τον Rousteing αλλά άξιζε.

Το αποτέλεσμα είναι ένα minimal όνειρο– η διπλή γραμματοσειρά που όλοι γνωρίζαμε έφυγε, και έμειναν οι λέξεις BALMAIN PARIS. Φυσικά οι διπλές γραμμές δε θα μπορούσαν να εξαφανιστούν, καθώς αποτελούν σήμα κατατεθέν του brand.

Διατηρήθηκαν σε ένα έξυπνα σχεδιασμένο μονόγραμμα, που μπλέκει μαζί το B των Balmain και το P του Pierre Balmain. Βέβαια, ο creative director Rousteing δήλωσε ότι το P είναι διττό, αφού κρύβει μαζί και το Paris.

Το νέο logo εμφανίζεται ως αγκράφα ζώνης αλλά θα φανεί και σε ένα νέο στυλ τσάντας που λανσάρεται. Η τσάντα αυτή θα ονομάζεται The B bag (πώς αλλιώς;!). Αναμένουμε να το δούμε και σε άλλες εκδοχές.