Ο οίκος Louis Vuitton ταξίδεψε μέχρι το νησί της Μήλου για τη νέα του καμπάνιας, η οποία εστιάζει στην παράδοση του οίκου στα ταξιδιωτικά είδη πολυτελείας.

Επιλέγοντας τέσσερις ονειρεμένους προορισμούς σε όλο τον κόσμο, η καμπάνια ξεκινά από την όμορφη Μήλο πριν ταξιδέψει στην Ιορδανία και τη Νορμανδία.

Η Viviane Sassen μετέφερε με τον φακό της το ονειρικό σκηνικό του νησιού, καθώς οι βασικές αξίες του οίκου ζωντανεύουν και μεταφράζονται σε εικόνες: η τέχνη του ταξιδιού, τα όνειρα και η απόδραση, η μεταβίβαση από γενιά σε γενιά και η συνεχής αισιοδοξία.

Ολόκληρη η καμπάνια θα αποκαλυφθεί σε 4 φάσεις ενώ σε κάθε μία από αυτή θα πρωταγωνιστούν παιδιά που ανακαλύπτουν έναν συναρπαστικό προορισμό. Εντελώς αθώα, ενσαρκώνουν αισιόδοξα ένα μέλλον όπου όλα είναι πιθανά.

Όπως αναφέρει ο οίκος: «Mε την αθώα περιέργειά τους, οι σιλουέτες τους ξεπηδούν από το τοπίο για να εκφράσουν μια απεριόριστη αίσθηση αισιοδοξίας και ελευθερίας».

Το πρώτο μέρος της καμπάνιας που πραγματοποιήθηκε στη Μήλο κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο από τις 4 Αυγούστου.

 

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!