Η πολυαναμενόμενη ταινία «House of Gucci» βγήκε στις αίθουσες την προηγούμενη εβδομάδα και ήδη εκτός από τα εισιτήρια που κόβονται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, άρχισε να φαίνεται και η επιρροή της στα ταμεία του οίκου Gucci: oι καταναλωτές άρχισαν να αναζητούν όλο και περισσότερο είδη του high brand, όπως τσάντες και ρούχα.

Πιο συγκεκριμένα, η πλατφόρμα Lovethesales.com που διαθέτει προϊόντα από τα επίσημα e shops διάφορων a class brands, αναφέρει ότι μετά την πρεμιέρα της ταινίας, οι αναζητήσεις για τσάντες του οίκου Gucci αυξήθηκαν κατά 257% σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη εβδομάδα. Το ίδιο αφορά και στα ρούχα που οι αναζητήσεις τους αυξήθηκαν κατά 73%.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη πάντως δεν προκαλεί έκπληξη. Ο όμιλος Kering στον οποίο ανήκει ο οίκος Gucci είχε προβλέψει ότι η συγκεκριμένη ταινία θα λειτουργήσει ευεργετικά στις πωλήσεις σύμφωνα με το φαινόμενο «Hallo Effect» δηλαδή το «φαινόμενο του φωτοστέφανου» όπως αποδίδεται στα ελληνικά.

Το boost που πήραν τα προϊόντα μέσω της ταινίας ενισχύεται και από τη συμμετοχή της Salma Hayek, η οποία συμμετέχει στο έργο και συνδέεται με το brand αφού είναι σύζυγος του François-Henri Pinault,CEO του ομίλου Kering καθώς και ο Jared Leto που είναι ambassador του οίκου.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!