Τα ZARA δημοσίευσαν το νέο τους logo, το οποίο ήδη έχει γίνει θέμα συζήτησης και χαρακτηρίζεται ως αμφιλεγόμενο.

Οι διαφορές δεν είναι μεγάλες με το προηγούμενο που κυκλοφόρησε το 2011, ωστόσο έχει κάποια στοιχεία που διαφέρουν αρκετά.

Αρχικά, το κενό που υπήρχε ανάμεσα στα γράμματα έχει πια εξαφανιστεί, διαγράφοντας οριστικά την αίσθηση μινιμαλισμού που εξέπεμπε, και πλέον τα γράμματα είναι κολλημένα το ένα με το άλλο και οι άκρες τους μπερδεύονται μεταξύ τους.

Η εταιρία αποφάσισε να αλλάξει το logo της και η αλλαγή προκάλεσε έναν χαμό στο Twitter, καθώς οι χρήστες όχι μόνο δεν ενθουσιάστηκαν αλλά το χαρακτήρισαν μέχρι «κλειστοφοβικό».

Το νέο logo αποτελείται ξανά από τα τέσσερα γράμματα «Zara», μόνο που σε αντίθεση με το παλιό το οποίο είχε κυκλοφορήσει το 2011, αυτή τη φορά είναι εμφανώς πιο στριμωγμένα.

Το logo δημιουργήθηκε από την Baron & Baron, της οποίας ο ιδρυτής Fabien Baron, είναι γνωστός για τα «συμπιεσμένα» σχέδιά του, ενώ πρόσφατα επιμελήθηκε την νέα καμπάνια marketing της Zara.

Ο Baron έχει βοηθήσει στον σχεδιασμό πολλών διάσημων fashion brands, ανάμεσά τους Dior, Coach και Bottega Veneta. Ωστόσο οι περγαμηνές του φαίνεται πως δεν εντυπωσίασαν καθόλου, με graphic designers και απλούς καταναλωτές να έχουν κατακλύσει το Twitter με αρνητικά σχόλια, θεωρώντας εντελώς περιττή και ανούσια την αλλαγή.

«Είναι η χειρότερη γραμματοσειρά που έχω δει εδώ και χρόνια. Το έκανε μήπως ένα από αυτά τα ρομπότ που θα αντικαταστήσουν τους ανθρώπους;», σχολίασε ο γνωστός σχεδιαστής Erik Spiekermann.

«Με αυτόν τον ρυθμό, το επόμενο logo θα είναι απλώς ένα μαύρο ορθογώνιο με όλα τα γράμματα μαζί», είπε κάποιος άλλος χρήστης. «Μου προκαλεί κλειστοφοβία», «Μου θυμίζει εμένα όταν προσπαθώ να μπω στα ρούχα τους», σχολίασαν άλλοι χρήστες.