Από την ώρα που η Meghan και ο Harry αποφάσισαν να παραιτηθούν από τα βασιλικά τους αξιώματα οι υπεύθυνοι του marketing μεγάλων εταιριών βρήκαν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία διαφήμισης των προϊόντων τους, απλώς κοτσάροντας τα ονόματα (και σχετικές -περί μετακόμισης και επαγγελματικής εξέλιξης- εικόνες) του ζευγαριού που αποφάσισε καινούρια ζωή.

Χαρακτηριστικότερο είναι το παράδειγμα των ιταλικών ΙΚΕΑ που δημοσίευσε στον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram μία φωτογραφία με χαρτόκουτα και την ατάκα «Meghan, Harry, σας καταλαβαίνουμε. Είμαστε φτιαγμένα για αλλαγές», ενώ στην ίδια λεζάντα γίνεται λόγος και για τις… μετακομίσεις που είναι δύσκολες για όλους, ακόμη και για τους βασιλιάδες.

Φυσικά η IKEA δεν είναι η μοναδική εταιρία που προσπάθησε να επωφεληθεί από την απόφαση του ζευγαριού καθώς η αλυσίδα καταστημάτων των διάσημων burger «Burger King» έφτασε στο σημείο να προσφέρει… δουλειά στον Harry και τη σύζυγό του, δημοσιεύοντας job alert, με ένα στέμμα, το λογότυπο της αλυσίδας εστιατορίων και τη σχετική λεζάντα: «Αγαπητοί Δούκες, στην περίπτωση που βρίσκεστε στην αναζήτηση εργασίας έχουμε ένα στέμμα για εσάς».

Ωστόσο τα γνωστά ιταλικά πατατάκια Crik Crok σε πνεύμα κατανόησης και κάνοντας χρήση του hashtag #Megxit, παίρνουν το μέρος της Meghan, γράφοντας της, ότι τώρα μπορεί να φάει με τα χέρια αν το θελήσει.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!