Οποιοσδήποτε μπορεί να είναι εθισμένος στα ψώνια, αν και ένα συγκεκριμένο προφίλ είναι πιο πιθανό να έχει τη διαταραχή περισσότερο από άλλα. Σε γενικές γραμμές, είναι συνήθως μια νεαρή γυναίκα με εύκολη πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

Σύμφωνα με τις παγκόσμιες εκτιμήσεις στις ανεπτυγμένες χώρες, οι γυναίκες τείνουν να έχουν αυτό το πρόβλημα περισσότερο από τους άνδρες, σε υψηλότερο ποσοστό. Περνούν επίσης περισσότερο χρόνο επιλέγοντας το προϊόν και δεν αγοράζουν το πρώτο πράγμα που βλέπουν, το οποίο είναι πιο κοινό στους άνδρες.

Υπάρχουν διάφορα σημάδια και συμπεριφορές που μπορούν να σας προειδοποιήσουν για τον εθισμό στις αγορές.

Εδώ είναι μερικά από αυτά:

Έχετε μια ανεξέλεγκτη επιθυμία να αγοράσετε: Ο εθισμός στις αγορές είναι ένας καταναγκασμός. Το άτομο θέλει να έχει ένα νέο προϊόν, ανεξάρτητα από το πόσο κάνει και όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Αυτό οδηγεί σε συμπτώματα άγχους που μπορούμε να αναγνωρίσουμε όταν τα έχουμε.

Απώλεια ελέγχου: Ένα χαρακτηριστικό όλων των εθισμών είναι η δυσκολία του ασθενούς να ελέγξει τον εαυτό του. Όταν δεν μπορείτε να σταματήσετε να ξοδεύετε ή να αγοράζετε πολλά είδη, αυτό δείχνει ότι είστε εθισμένοι στα ψώνια.

Η συνήθεια εισβάλλει σε άλλες πτυχές της ζωής: Ένα άλλο σημάδι εθισμού είναι ότι επηρεάζει διάφορα μέρη της ζωής του ατόμου. Δεν επηρεάζει μόνο μια πτυχή, αλλά επηρεάζει την οικογένεια, την εργασία και την κοινωνική ζωή.  

Απογοητευμένοι από το ότι δεν είστε σε θέση να ψωνίσετε: Γίνεστε νευρικοί, ανήσυχοι και ευερέθιστοι, επειδή δεν μπορέσατε να αγοράσετε αυτό που θέλετε. Είναι φυσιολογικό να ανησυχείτε λίγο όταν δεν βρήκατε κάτι που θέλετε. Αλλά αν ανησυχείτε πάρα πολύ, τότε μπορεί να είναι παθολογικό.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!