Πώς να θεραπεύσετε τον εαυτό σας με τρία απλά βήματα από αυτοάνοσα νοσήματα;

Πώς να θεραπεύσετε τον εαυτό σας με τρία απλά βήματα από αυτοάνοσα νοσήματα;


Η καλή ψυχική υγεία και η εσωτερική ισορροπία, συμβάλλουν στο να μην γινόμαστε ευάλωτοι σε αρρώστιες, ιδίως στα αυτοάνοσα νοσήματα.


Για να κρατήσουμε όμως τον τον εαυτό μας σε ένα καλό σωματικά επίπεδο, πρέπει να ακολουθήσουμε τις παρακάτω μεθόδους ώστε να επαναφέρουμε ή και να διατηρήσουμε την ισορροπία, την άμυνα και την ευημερία μας.

1. Κλασική μουσική

Οι συνθέσεις κλασικής μουσικής έχουν θεραπευτικές ιδιότητες. Η μουσική αυξάνει την ντοπαμίνη, έτσι μας χαρίζονται πιο εύκολα στιγμές ευτυχίας, κάνοντας καλό στην ψυχική μας υγεία και βοηθάει στο να μειωθούν τα συμπτώματα της κατάθλιψης και της μελαγχολίας.

2. Διαλογισμός

Ο διαλογισμός είναι μία πνευματική συγκέντρωση που πραγματοποιείται με τη βαθιά χαλάρωση και την απομάκρυνση κάθε σκέψης και εξωτερικών ερεθισμάτων.

Επιτυγχάνεται με ακίνητη και συνειδητή εστίαση, στους ήχους, στις εικόνες, στην αναπνοή, ότι επιλέγει ο κάθε ένας.

Βοηθάει στην πρόληψη και στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης, του άγχους και μειώνει την αρτηριακή πίεση. Με αποτέλεσμα να μειώνει το ρίσκο της καρδιακής προσβολής και του εμφράγματος, όποτε συμβάλει στην μείωση της θνησιμότητας γενικότερα. Όπως επίσης ελαττώνει την ευαισθησία μας στον πόνο.

3. Ο ύπνος.

Αν κάποιος κοιμάται λιγότερο από 6-7 ώρες, τότε εκθέτει τον εαυτό του σε κίνδυνο να αναπτύξει ασθένειες. Οι ιδανικές ώρες ύπνου για τα παιδιά και τους εφήβους είναι 8-10 ώρες και για τους μεγαλύτερους 7-9. Επομένως αν κάποιος επιθυμεί την καλή του υγεία, τότε πρέπει να δίνει την πρέπουσα βαρύτητα στον ύπνο, διότι ο ύπνος βοηθάει στην επούλωση του σώματος του.


Το βασικό κοινό ανάμεσα σε όλες αυτές τις θεραπευτικές μεθόδους είναι η καταπολέμηση του άγχους. Το άγχος είναι μια αντανακλαστική αντίδραση σε κατάσταση απειλής. Στην σημερινή εποχή η απειλή που βιώνει ο άνθρωπος είναι οι πολύ γρήγοροι ρυθμοί και οι άπλετες υποχρεώσεις που καλείται να ανταπεξέλθει. Αν δεν μπορούμε να αλλάξουμε τους ρυθμούς της ζωής μας που μας προκαλούν άγχος και μας ασθενούν, τότε ας επιφέρουμε εσωτερική γαλήνη ώστε να θωρακίσουμε τον εαυτό μας.

Φανταστείτε τι μπορούν να κάνουν όλοι αυτοί οι απλοί, καθημερινοί τρόποι ως πρόληψη. Αν τα εδραιώσουμε στην καθημερινότητα μας, θα επαναφέρουμε τον εαυτό μας σε μια τόσο ισορροπημένη κατάσταση που θα προλάβουμε πολλά πριν καν εκδηλωθούν.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

Scroll To Top