5 tips για να νιώσετε καλύτερα μετά από έναν χωρισμό

5 tips για να νιώσετε καλύτερα μετά από έναν χωρισμό

 

Σχεδόν όλοι έχουμε βρεθεί έστω μια φορά σε αυτή τη θέση – εκείνες οι απαίσιες μέρες που ακολουθούν της απώλειας μια σχέσης. Το μόνο που θέλουμε είναι να χωθούμε στα σκεπάσματα και να μείνουμε ακίνητοι εκεί για μέρες. Άλλωστε, οι χωρισμοί δεν είναι ποτέ εύκολοι ασχέτως του αν είναι δική μας επιλογή ή όχι.

Τι μπορείτε να κάνετε για να  νιώσετε καλύτερα:

Αποδεχτείτε τα συναισθήματά σας

Μέρος της διαδικασίας επούλωσης είναι η αναγνώριση του πώς αισθάνεστε και το να επιτρέψετε στον εαυτό σας να θρηνήσει. Ακόμη κι αν η σχέση σας είχε προβλήματα, μπορεί ακόμη να αισθάνεστε ότι σας λείπουν μερικά κομμάτια της.

Είναι επίσης σημαντικό να αφήσετε στον εαυτό σας το χρόνο και το χώρο να κλάψει. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το κλάμα παρέχει μια απελευθέρωση που πραγματικά θα βελτιώσει τη διάθεσή σας και θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα μακροπρόθεσμα.

Απομακρύνετε τα πράγματα που σας θυμίζουν τον πρώην σας

Όταν βιώνετε έναν χωρισμό, ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνετε είναι να καθαρίσετε το σπίτι σας από όσα πράγματα σας θυμίζουν τον πρώην σας.

Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάψετε τα υπάρχοντά του ή να τα πετάξετε στο δρόμο, αλλά θα πρέπει τουλάχιστον να τα απομακρύνετε από το οπτικό σας πεδίο.

Επίσης, καλό θα είναι να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείτε, έτσι ώστε να μη βλέπετε στην αρχική σας σελίδα φωτογραφίες από τις εξορμήσεις του ή τις νέες παρέες του. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να χαλάσει τη διάθεσή σας και να παρεμποδίσει την πρόοδό σας.

Βάλτε ένα τέλος

Μερικές φορές η διακοπή κάθε επικοινωνίας δεν είναι αρκετή για να σας βοηθήσει να προχωρήσετε. Το κλειδί είναι να βάλετε ένα τέλος στη σχέση σας με έναν υγιή τρόπο. Αντί να επιδιώξετε να βγείτε με τον πρώην σας για έναν «φιλικό» καφέ, προτιμήστε να του γράψετε ένα γράμμα λέγοντας όλα όσα δεν έχετε την ευκαιρία να πείτε. Απλά μην του το στείλετε. Είναι η διαδικασία καταγραφής των συναισθημάτων σας σε χαρτί που σας βοηθά να βάλετε τέλος στη σχέση – όχι η αποστολή του γράμματος.

Θυμηθείτε όσα σας ενοχλούσαν σε αυτόν

Συχνά, μετά τον χωρισμό οι άνθρωποι εστιάζουν σε όλα τα πράγματα που θα χάσουν από τον πρώην τους. Αντί να θυμούνται το πώς ήταν πραγματικά, βλέπουν μόνο τις καλές ιδιότητες – τα πράγματα που πραγματικά θα τους λείψουν. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να σας βοηθήσει. Αντ’ αυτού φροντίστε να θυμίζετε στον εαυτό σας όλα όσα σας ενοχλούσαν στον πρώην σας (μικρά και μεγάλα) και τους λόγους που δεν ταιριάζατε.

Φροντίστε τον εαυτό σας

Το κλειδί για να νιώσετε καλύτερα (και) μετά από έναν χωρισμό, είναι το να εστιάσετε στον εαυτό σας. Βεβαιωθείτε ότι τρώτε σωστά, ότι κοιμάστε επαρκώς, καθώς και ότι έχετε την ευκαιρία να χαλαρώσετε και να διασκεδάσετε.

Συνδεθείτε με άλλους ανθρώπους

Αντισταθείτε στην επιθυμία σας να κλειστείτε στο σπίτι και να απομονωθείτε και βάλτε στόχο να συνδεθείτε με άλλους ανθρώπους. Επικοινωνήστε με τους φίλους σας και αν έχετε τη δυνατότητα κανονίστε μια σύντομη εκδρομή μαζί τους. Ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη του γέλιου και της επικοινωνίας με ανθρώπους που σας νοιάζονται και σας αγαπούν.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

Scroll To Top