5 βήματα για να γίνετε λιγότερο κτητική

5 βήματα για να γίνετε λιγότερο κτητική

 

Όταν μιλάμε  για κτητικότητα στη σχέση δεν εννοούμε αυτό το τρυφερό συναίσθημα που θέλουμε να έχουμε το οποίο μας θυμίζει ότι αυτός ο άνθρωπος είναι εκεί για εμάς και μόνο για εμάς. 

Κάποιοι θεωρούν πως η αγάπη και ο έρωτας περιέχουν σίγουρα και μία δόση κτητικότητας. Άλλοι πάλι θεωρούν ότι είναι σε τελείως αντίθετες πλευρές. Εμείς πάλι θεωρούμε πως όντως, σε πολλές περιπτώσεις ο έρωτας περιέχει ένα είδος κτητικότητας αλλά δεν φαίνεται να είναι θετικό όταν συμβαίνει. 

Καταπίεση, εντάσεις, αποξένωση, αρνητικότητα είναι κάποια από τα πρώτα προβλήματα που μπορούμε να σκεφτούμε ότι είναι δυνατό να δημιουργηθούν ανάμεσα σε ένα ζευγάρι όταν η κτητικότητα κάνει την εμφάνισή της.

Συνήθως δεν είναι κάτι που δίνουμε σημασία από την αρχή  αφού κάποιες συμπεριφορές φαίνεται να μας κολακεύουν σε πρώτη φάση, αλλά δεν μπορούμε να αντιληφθούμε όλο αυτό που πρόκειται να συμβεί. 

Η κτητικότητα κουράζει απίστευτα το άτομο που την βιώνει και δεν είναι περίεργο να νιώσει ότι πνίγεται μέσα σε μία τέτοια σχέση. Το μεγαλύτερο πρόβλημα δημιουργείται όταν αισθανθούμε εγκλωβισμένες και υπομένουμε μία κατάσταση η οποία θεωρούμε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για να την αλλάξουμε. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό να μην μπερδεύουμε την αγάπη και τον έρωτα με την κτητικότητα.

Πώς να το αντιμετωπίσεις:

1. Εκτίμησέ την

Είναι αρρωστημένη ζήλια; Συνοδεύεται από επιθετικότητα και παράλογους συνειρμούς; Σε αυτή την περίπτωση, προσπάθησε να ηρεμήσεις και να δεις τα πράγματα λογικά.

2 .Κάνε μια λίστα με τα θετικά σου στοιχεία

Γράψε τους λόγους που πιστεύεις ότι σε κάνουν πολύτιμη για το σύντροφό σου και τα κομπλιμέντα που σου λέει. Έτσι, θα καταλάβεις γιατί σε έχει επιλέξει στη ζωή του, αντί για κάποια άλλη.

3. Κάνε αναδρομή

Ήσουν έτσι και με τις προηγούμενες σχέσεις σου; Αν ναι, θυμήσου κατά πόσο τις επηρέασε η ζήλια σου, τι αποτελέσματα έφερε και πώς το αντιμετωπίσατε.

4. Αντιμετώπισέ το μαζί του

Εάν αισθάνεσαι έντονη ζήλια, μοιράσου το με το σύντροφό σου. Πες του πώς νιώθεις και βρείτε μαζί τρόπους που θα σε κάνουν να νιώσεις ασφαλής. Εάν ζηλεύει ο σύντροφός σου εσένα, πες του πώς σε κάνει αυτό να νιώθεις και αν η συζήτηση αρχίσει να γίνεται έντονη, κάντε ένα δεκάλεπτο διάλειμμα.

5. Βάλτε κανόνες

Συζητήστε και βάλτε μαζί τα όρια σχετικά με το ποιες συμπεριφορές είναι αποδεκτές και ποιες όχι στη σχέση σας. Όταν ξέρεις τι είναι αυτό που θα σε κάνει να ξεπεράσεις τα όρια, θα μπορέσεις να αποφύγεις τα αισθήματα ζήλιας πιο εύκολα.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

Scroll To Top