Αυτό είναι το καλύτερο σνακ για πριν τον ύπνο

Αυτό είναι το καλύτερο σνακ για πριν τον ύπνο

Πόσες φορές σας έχει τύχει να είναι βράδυ και να βρίσκεστε στην κουζίνα ψάχνοντας να τσιμπολογήσετε κάτι πριν πέσετε για ύπνο; Κοιτάτε το ψυγείο και σκέφτεστε τι να φάτε, έτσι ώστε να μην φουσκώσετε αλλά και να μην πάρετε πολλές θερμίδες. Ποια είναι η καλύτερη επιλογή;

Το καλύτερο σνακ πριν πάτε για ύπνο είναι μια μπανάνα. Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Καταρχάς πρέπει να σταματήσετε να πιστεύετε πως δεν πρέπει να τρώτε τίποτα μετά από τις 20:00 το βράδυ. Το να πηγαίνετε στο κρεβάτι πεινασμένοι μπορεί να διαταράξει την ποιότητα του ύπνου σας, ακριβώς όπως και το να κοιμάστε και να νιώθετε φουσκωμένοι. Ένα φρούτο μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή για όταν θέλετε να φάτε κάτι αργά το βράδυ.

Όσον αφορά τις μπανάνες, έχουν πολύ συγκεκριμένες ιδιότητες που τις καθιστούν ιδανικές για τις νυχτερινές ώρες. Το συγκεκριμένο φρούτο περιέχει τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που βοηθά στην αύξηση της παραγωγής σεροτονίνης , η οποία με τη σειρά της μπορεί να σας βοηθήσει να ηρεμήσετε και να χαλαρώσετε. Η σεροτονίνη είναι επίσης ένας πρόδρομος της μελατονίνης (που σημαίνει ότι βοηθάει στην παραγωγή μελατονίνης), του νευροδιαβιβαστή που σας βοηθά να νιώθετε υπνηλία.

Σίγουρα, μια μπανάνα είναι λίγο υψηλότερη σε υδατάνθρακες από κάποια άλλα φρούτα . Αλλά είναι επίσης μια καλή πηγή φυτικών ινών και λαμβάνοντας υπόψη ότι οι περισσότεροι δεν παίρνετε αρκετή ποσότητα ινών, είναι μια καλή επιλογή για να αυξήσετε την κατανάλωσή τους. Οι μπανάνες είναι επίσης καλή πηγή καλίου και μαγνησίου, τα οποία λειτουργούν ως φυσικά μυοχαλαρωτικά, βοηθώντας στον καλό ύπνο και στην πρόληψη των πονοκεφάλων.

Εάν λοιπόν θέλετε να φτιάξετε ένα από τα πιο τέλεια σνακ για πριν τον βραδινό ύπνο, μπορείτε να συνδυάσετε μισή μπανάνα με μια χούφτα αμύγδαλα για μια ισορροπία υδατανθράκων, πρωτεϊνών και υγιών λιπών.

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

Scroll To Top