Εύκολοι τρόποι να απαλλαγείτε από τα αέρια στο στομάχι και το φούσκωμα

Εύκολοι τρόποι να απαλλαγείτε από τα αέρια στο στομάχι και το φούσκωμα

Πολλές φορές μέσα στη μέρα μας μπορεί νιώσουμε λίγο φουσκωμένοι και αυτό δεν μας κάνει να αισθανόμαστε καλά. Παρακάτω θα δείτε κάποιους τρόπου ώστε να αποτρέψετε τα αέρια στο στομάχι και το φούσκωμα με φυσικό τρόπο.


Περιορίστε τα «προβληματικά» τρόφιμα.

Εάν το λεπτό έντερο δεν έχει συγκεκριμένα ένζυμα, ορισμένα τρόφιμα μπορούν να καταλήξουν απευθείας στο κόλον, δημιουργώντας βακτήρια που παράγουν αέρια. Για να μην έχετε αέρια μπορείτε να περιορίσετε τα προβληματικά τρόφιμα όπως τα φασόλια υψηλής περιεκτικότητας σε ίνες, τα μπιζέλια, το λάχανο, τα κρεμμύδια, το μπρόκολο, το κουνουπίδι και τα δαμάσκηνα καθώς και το γάλα. Επίσης καλό είναι να τρώτε αργά, έτσι ώστε να μην καταπίνετε πολύ αέρα. Αυτό αποτρέπει μεγάλες ποσότητες φαγητού από το να φτάνουν στο έντερο ταυτόχρονα και να προκαλούν αέρια στο στομάχι.


Αναπνεύστε βαθιά.

Η πρακτική του διαλογισμού εκπαιδεύει το σώμα για να τραβήξει τον αέρα βαθιά μέσα στους πνεύμονες, αντί να κάνετε σύντομες αναπνοές που κατευθύνουν τον αέρα στον οισοφάγο. Αυτή η διαδικασία μειώνει επίσης το άγχος, το οποίο συνδέεται με ευαισθησία στο έντερο και με τη δημιουργία αερίων. Η ηρεμία του εγκεφάλου βοηθά στη ρύθμιση του αυτόνομου νευρικού συστήματος στο γαστρεντερικό σωλήνα, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε λιγότερα αέρια.

Να ασκείστε

Η άσκηση προωθεί τα τρόφιμα μέσω της γαστρεντερικής οδού ταχύτερα, μειώνοντας τη δυσκοιλιότητα, το φούσκωμα και τα αέρια. Επίσης απελευθερώνει ενδορφίνες που ανακουφίζουν από το άγχος και βοηθούν το νευρικό σύστημα να ρυθμίζει το έντερο. Στόχος είναι να κάνετε 30 λεπτά σωματικής άσκησης τρεις έως πέντε φορές την εβδομάδα.

Κάντε ασκήσεις κέγκελ

Οι ισχυροί μύες του πυελικού εδάφους μπορούν να βοηθήσουν τη διαφυγή του φυσικού αερίου.

Κρατήστε ένα ημερολόγιο καταγραφής τροφίμων

Ενώ υπάρχουν πολλά τρόφιμα που συνήθως προκαλούν προβλήματα στους ανθρώπους, ο καθένας έχει διαφορετικές ευαισθησίες. Επομένως, είναι καλύτερο να παρατηρήσετε και να σημειώσετε πότε αισθάνεστε ιδιαίτερα φουσκωμένοι, ώστε να μπορείτε να αποκλείσετε τις τροφές που σας ενοχλούν.

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

Scroll To Top