«Σταματήστε» την κατακράτηση υγρών με πέντε τρόπους

«Σταματήστε» την κατακράτηση υγρών με πέντε τρόπους


Ποσοστό έως και 70% του ανθρώπινου σώματος αποτελείται από νερό, το οποίο βρίσκεται τόσο μέσα στα κύτταρά μας όσο και έξω από αυτά. Το αίμα αποτελείται ως επί το πλείστον από νερό και το ίδιο ισχύει και για τους μυς και τα όργανά μας.

Ακολουθήστε 5 tips για να απομακρύνετε την κατακράτηση υγρών και να είστε στα καλύτερά σας τα φετινά Χριστούγεννα, γιατί ακόμη κι αν δεν χάσετε βάρος, θα σας φύγει το ενοχλητικό πρήξιμο.


Ξυπνήστε το πρωί με ένα ποτήρι νερό

Πριν ακόμη πλύνετε το πρόσωπό σας και προχωρήσετε στην καθημερινή σας ιεροτελεστεία περιποίησης, «ξυπνήστε» τον οργανισμό σας με ένα γεμάτο ποτήρι νερό. Το νερό βοηθά σημαντικά στην αποτοξίνωση του οργανισμού και στην καταπολέμηση της κατακράτησης, ενώ συμβάλλει αποτελεσματικά και στην προσπάθεια απώλειας βάρους.

 


Αλάτι- Ζάχαρη: Στοπ

Το πολύ αλάτι και η πολύ ζάχαρη κάνουν πολύ κακό στην υγεία μας και ταυτόχρονα καταστέλλουν την καλή λειτουργία του οργανισμού μας, γεμίζοντάς μας με τοξίνες και λοιπές βλαβερές ουσίες. Αντίθετα, η μείωσή τους οδηγεί στην αποτοξίνωσή μας και στην απομάκρυνση της κατακράτησης υγρών.


Λίγη αερόβια κάνει καλό

Τι θα λέγατε να δοκιμάζατε να περπατάτε από σήμερα μισή ώρα κάθε μέρα; Δεν είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο και μάλιστα είναι ένας στόχος που μπορείτε να καταφέρετε. Το περπάτημα και γενικά η αερόβια άσκηση θα σας βοηθήσει να νικήσετε την κατακράτηση υγρών, δρώντας συμπληρωματικά με τα υπόλοιπα tips.

Δοκιμάστε το λεμφικό μασάζ

Είναι πραγματικά θαυματουργό. Αν θέλετε να δείτε σίγουρα αποτελέσματα και να διώξετε την κατακράτηση κλείστε ένα ραντεβού σήμερα κιόλας. Διαβάστε πιο αναλυτικά τα πλεονεκτήματα του λεμφικού μασάζ, εδώ.

Πριν το ύπνο ποτέ φαγητό

Ένας πολύ απλός τρόπος για να διώξετε την κατακράτηση υγρών είναι απλά να μην τρώτε πριν πέσετε για ύπνο. Καταναλώστε το -ελαφρύ- βραδινό σας τουλάχιστον 2 ώρες πριν αφεθείτε στην αγκαλιά του Μορφέα και τα αποτελέσματα στο σώμα σας, θα σας ανταμείψουν.

Scroll To Top