Αν έχετε προσπαθήσει ποτέ να «σπάσετε» μια συνήθεια, ξέρετε πόσο ισχυρή μπορεί να είναι. Ακόμα και οι πιο μικρές ενέργειες και αποφάσεις μπορούν να διαμορφώσουν ολόκληρη την ημέρα σας.

Επιπλέον, μπορούν να «χρωματίσουν» τις αλληλεπιδράσεις σας με τους φίλους και την οικογένειά σας, να επηρεάσουν τη συγκέντρωση και τα κίνητρά σας. Μπορούν μέχρι και να καθορίσουν πόσο επιτυχημένη θα είναι η προπόνησή σας.

Ακολουθούν μερικές εύκολες συνήθειες που μπορούν να συμβάλλουν στην υποστήριξη των στόχων σας για τη γυμναστική:

1. Παραλείψτε να πατήσετε το κουμπί αναβολής στο ξυπνητήρι σας

Αν είστε κάποιος που βάζει τέσσερα ξυπνητήρια, παρακοιμάται και πάντα αργεί πέντε λεπτά στη δουλειά του, αυτό μπορεί να βλάπτει τις επιδόσεις σας στη γυμναστική.

Στην πραγματικότητα, δεν θα φτάσετε το στάδιο REM (βαθύς ύπνος) με επιπλέον πέντε ή δέκα λεπτά ύπνου. Κατά πάσα πιθανότατα θα νιώσετε άγχος, καθώς θα βιάζεστε να αναπληρώσετε τον χαμένο χρόνο. Όταν ξεκινάτε τη μέρα σας με στρες, αυτό μπορεί να μεταφερθεί και στην προπόνησή σας.

2. Στρώστε το κρεβάτι σας

Αυτή η φαινομενικά μικρή συνήθεια μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στα κίνητρα και τη στόχευσή σας. Το στρώσιμο του κρεβατιού είναι η πρώτη εργασία της ημέρας η ολοκλήρωσή της σας προετοιμάζει για να αναλάβετε και να πετύχετε πολλά περισσότερα εκείνη την ημέρα.

3. Ανοίξτε τις κουρτίνες

Αφήστε το φυσικό φως να του ηλίου να κάνει τη δουλειά του, τονώνοντας την ενέργεια και ανεβάζοντας τη διάθεσή σας. Όπως λένε, η αδράνεια γεννάει αδράνεια. Αν δεν είστε προσεκτικοί, αυτό μπορεί να με οδηγήσει σε ένα μη παραγωγικό πρωινό.

4. Πατήστε αναπαραγωγή στην playlist σας

Αν ξυπνάτε και νιώθετε ότι σέρνεστε, βάλτε λίγη μουσική. Αν έχετε συγκεκριμένη λίστα αναπαραγωγής που βάζετε όταν κάνετε γυμναστική, ο εγκέφαλός σας μπορεί να έχει συνδέσει συγκεκριμένα τραγούδια με την προπόνηση.

Αυτός ο συνειρμός θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε τη μέρα σας με την ίδια δυναμική που απαιτεί η άσκηση.