Μπορεί να αρχίσετε να περπατάτε με μέσο ρυθμό της ηλικίας σας, αλλά υπάρχει πάντα ένα μικρό μέρος από εσάς που ελπίζετε να γίνετε καλύτεροι και, καθώς περπατάτε περισσότερο, είναι πιο πιθανό να βελτιώσετε και τη φυσική σας κατάσταση.

Δείτε πόσο καιρό χρειάζεται για να περπατήσετε ένα χιλιόμετρο με τη σωστή τεχνική.

1. Ισιώστε την πλάτη σας και δώστε της μια καλή στάση. Όταν χαλαρώνετε, οι πνεύμονές σας συμπιέζονται, η αναπνοή γίνεται δύσκολη και η πρόσληψη οξυγόνου μειώνεται. Το κυνήγι μπορεί επίσης να ασκήσει πίεση στην πλάτη, το λαιμό και τη μέση σας, με αποτέλεσμα να κουράζεστε γρηγορότερα και να μην μπορείτε να περπατάτε αποτελεσματικά.

2. Εκτελέστε σύντομα και εύκολα βήματα αντί για μεγαλύτερα. Σημαντικό στο γρήγορο περπάτημα είναι το βήμα. Η τοποθέτηση της φτέρνας με τέτοιο τρόπο ώστε να προσγειώνεται ακριβώς μπροστά από το σώμα θα μειώσει την προσπάθεια που απαιτείται για κάθε βήμα. Εάν κάνετε ένα μεγάλο βήμα, θα είναι δύσκολο να μετακινήσετε γρήγορα το άλλο πόδι προς τα εμπρός.

3. Χρησιμοποιήστε κινήσεις χεριών για να ενισχύσετε το σώμα σας: μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ινστιτούτο Τεχνολογίας του Ντελφτ στις Κάτω χώρες διαπίστωσε ότι οι δονήσεις των χεριών αντισταθμίζουν την περιστροφική κίνηση του σώματος των 2 ποδιών περπατώντας σε ευθεία γραμμή, επιτρέποντας στα πόδια να σπαταλούν λιγότερη ενέργεια. Φέρτε τους αγκώνες σας πιο κοντά στο σώμα σας.