Νέα έρευνα δείχνει ότι συγκεκριμένα τηλεοπτικά προγράμματα επηρεάζουν τη γεύση του ποτού που επιλέγουμε.

Ερευνητές από τη γερμανική εταιρεία Aldi δηλώνουν πως η δημοφιλής σειρά “Ο Πύργος του Ντάουντον” δίνει μια αίσθηση φινέτσας σε ένα λευκό κρασί, ενώ μια κωμική σειρά κάνει τη μπύρα πιο απολαυστική και ευχάριστη.

Πενήντα συμμετέχοντες αξιολόγησαν τη γεύση του κρασιού, της μπύρας και του μπράντι ενώ παρακολουθούσαν μια συγκεκριμένη τηλεοπτική σειρά. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποιήθηκαν για το κάθε ποτό ήταν διαφορετικοί ανάλογα με το τηλεοπτικό πρόγραμμα.

Οι συντάκτες της σχετικής μελέτης δηλώνουν πως η γεύση είναι μια πολύ-αισθητηριακή εμπειρία, με την όραση και την όσφρηση να είναι εξίσου σημαντικές με τη γεύση. Έτσι, η εικόνα και ο ήχος μπορεί να επιδρούν στον τηλεθεατή μέσα από το γυαλί.