Όσον αφορά την απώλεια βάρους, τα καρύδια συχνά παρατηρούνται με καχυποψία. Παρά την υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, η εξίσου υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά έχει αποθαρρύνει πολλά άτομα να τα συμπεριλάβουν στη διατροφή τους. Αλλά μια νέα μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Αυστραλίας ανατρέπει αυτή την αντίληψη. Αυτό συμβαίνει επειδή όχι μόνο μπορείτε να απολαύσετε αμύγδαλα ενώ προσπαθείτε να χάσετε βάρος, αλλά μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να χάσετε αυτά τα επιπλέον κιλά.

Στη μεγαλύτερη μελέτη του είδους της, οι ερευνητές αναφέρουν ότι η ενσωμάτωση αμυγδάλων σε μια δίαιτα περιορισμένης ενέργειας μπορεί να οδηγήσει τόσο σε απώλεια βάρους όσο και σε βελτιωμένη καρδιομεταβολική υγεία, μια σημαντική ανακάλυψη που θεωρεί ιδιαίτερα την παγκόσμια επιδημία παχυσαρκίας και απαραίτητη για αποτελεσματικές και βιώσιμες λύσεις διαχείρισης βάρους.

Αμύγδαλα ως μέρος μιας δίαιτας απώλειας βάρους

Οι ερευνητές εξέτασαν τις επιπτώσεις μιας δίαιτας περιορισμένης ενέργειας συμπληρωμένης με αμύγδαλα ή σνακ πλούσια σε υδατάνθρακες και διαπίστωσαν ότι και οι δύο δίαιτες κατάφεραν να μειώσουν το σωματικό βάρος κατά περίπου 7 κιλά.

Ο Δρ Sharayah Carter, ερευνητής στο Unisa, λέει ότι η μελέτη δείχνει πώς οι ξηροί καρποί μπορούν να υποστηρίξουν μια υγιεινή διατροφή για τη διαχείριση του βάρους και την μεταβολική υγεία της καρδιάς.

Στη μελέτη, 9 συμμετέχοντες που ολοκλήρωσαν ένα πρόγραμμα διατροφής 3 μηνών (μια δίαιτα περιορισμένης ενέργειας 3 μηνών για απώλεια βάρους και μια δίαιτα ελεγχόμενης ενέργειας 6 μηνών για διατήρηση βάρους) και 106 συμμετέχοντες και στα δύο στάδια, το 15% της ενεργειακής πρόσληψης των συμμετεχόντων περιελάμβανε ολόκληρα αλατισμένα αμύγδαλα με δέρμα (για τη διατροφή με ξηρούς καρπούς) ή ένα σνακ πλούσιο σε υδατάνθρακες 15% (για τη διατροφή των ΗΠΑ). Περιλάμβανε κροτίδες και ψητές μπάρες δημητριακών (για δίαιτες χωρίς ξηρούς καρπούς κλπ).