Ένα πρωτότυπο σποτάκι ελληνικής παραγωγής του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας, στο οποίο συμμετέχουν και γνωστοί Έλληνες ηθοποιοί, προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις στο διαδίκτυο, αφού αρκετοί το χαρακτηρίζουν σεξιστικό.

Η διαφήμιση καλεί άπαντες να προσφέρουν πέντε λεπτά από τη ζωή τους, ώστε να γίνουν αιμοδότες, ενώ συγκρίνει την πράξη αυτή με τη δράση των πυροσβεστών, των ναυαγοσωστών και των γιατρών.

Ο λόγος που προκλήθηκαν αντιδράσεις, ήταν γιατί τα συγκεκριμένα επαγγέλματα, φαίνεται πως έχουν… πέραση στο γυναικείο φύλο, κάτι που δείχνει και η διαφήμιση, η οποία πάντως περνά και το δικό του μήνυμα εθελοντισμού προτρέποντάς μας να γίνουμε αιμοδότες.

Δείτε το σποτάκι: