Ο οίκος Gucci με πρωτοβουλία του σχεδιαστή και συμβούλου του, Willy Ndatira δημιούργησε μια ιδιαίτερη καμπάνια προκειμένου να βοηθήσει τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και την κρίσιμη μάχη με τον COVID-19, ενθαρρύνοντας την κοινότητα του οίκου, #GucciComminity, να δώσει όποιο ποσό μπορεί στο ίδρυμα των Ηνωμένων Εθνών, Solidarity Response Fund.

Ο Willy Ndatira συνδύασε γάντια μιας χρήσης που παραπέμπουν στους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό και ένα κίτρινο τριαντάφυλλο που αντιπροσωπεύει τη φιλία, τη χαρά και την καλή υγεία.

Έτσι, τα λουλούδια που συμβολίζουν τη ζωή γίνονται το επίκεντρο της νέας καμπάνιας του οίκου Gucci για τον κορωνοϊό με το μήνυμα που εκπέμπει να είναι εκείνο της αρμονίας, της γενναιοδωρίας και της αισιοδοξίας.

 

 

Ο σχεδιαστής δήλωσε: «Το κίτρινο τριαντάφυλλο στη γλώσσα των λουλουδιών αντιπροσωπεύει τη φιλία, τη χαρά και την καλή υγεία. Για εμένα, τα λουλούδια είναι σύμβολο ζωής. Τα γάντια μίας χρήσης είναι η υπενθύμιση ότι οι εργαζόμενοι στον τομέα υγείας σε ολόκληρο τον κόσμο εργάζονται σκληρά για να θεραπεύσουν ανθρώπους και να σώσουν ζωές. Πόσο δύσκολο πρέπει να είναι για εκείνους…».

Και συνέχισε: «Τα mudras είναι χειρονομίες που χρησιμοποιούμε στον διαλογισμό για να δημιουργήσουμε κανάλια για τη ροή της ενέργειας του σώματος με οφέλη όπως η ενσυνείδηση, η συγκέντρωση και η μείωση του άγχους».

Ο οίκος Gucci στην ανάρτηση- πρόσκλησή του αναφέρει: «Μοιραζόμαστε αυτές τις δημιουργίες, γιατί αποτελούν κλειδί για την αρμονία, τη γενναιοδωρία και την ευεξία, αυτό είναι το μήνυμα των καλλιτεχνών της #GucciCommunity, που βοηθά τους πιο ευάλωτους σε αυτή την κρίση. Να κάνετε δωρεές στο ίδρυμα των Ηνωμένων Εθνών για τον COVID-19 Solidarity Response Fund, που υποστηρίζει τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, αλλά και στην Ιταλική πολιτοφυλακή».

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!