Καθώς γυναίκες σε όλο τον κόσμο επενδύουν τις γνώσεις, τα ταλέντα και τις δεξιότητές τους στην εργασία, η πρωτοβουλία #GIRLOFNOW του λιβανέζικου οίκου υψηλής ραπτικής Ellie Saab εξυμνεί τη γυναικεία επιχειρηματικότητα, γυναίκες που έχουν χτίσει επιτυχημένες ιστορίες και καριέρες και εμπνέουν νεότερες γενιές να ακολουθήσουν τα βήματά τους.

Σε μία σειρά από βίντεο της εκστρατείας #GIRLOFNOW παρουσιάζονται γυναίκες που έχουν διακριθεί, κάποιες από τις οποίες προέρχονται από τον κόσμο της μόδας, να αφηγούνται την εμπειρία τους από τον εργασιακό στίβο και να παρέχουν συμβουλές επιτυχίας.

«Ο κόσμος της μόδας είναι σε θέση να προωθήσει τις γυναίκες στο χώρο εργασίας, επειδή οι σχεδιαστές μπορούν να συνδέσουν τόσο τα συναισθηματικά όσο και τα απτά στοιχεία που βοηθούν τις γυναίκες να επιτύχουν τους στόχους της σταδιοδρομίας τους», δήλωσε η Κάρεν Κρίμερ, πρόεδρος της K2 Brand Consulting Overland Parks KS. «Η καμπάνια Elie Saab #GirlOfNow είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα σύνδεσης με δυνητικές πελάτισσες σε συναισθηματικό επίπεδο, δείχνοντας τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες στον χώρο εργασίας», πρόσθεσε.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ