Σαλάτα με δαμάσκηνα και καβουρδισμένα καρύδια με λίγες θερμίδες

Σαλάτα με δαμάσκηνα και καβουρδισμένα καρύδια με λίγες θερμίδες

Τα γαλακτοκομικά και οι ξηροί καρποί αποτελούν τις κύριες πηγές πρωτεϊνών. Προσάρμοσέ τα στη σαλάτα με δαμάσκηνα που θα βρεις παρακάτω και φτιάξε ένα πλήρες και ελαφρύ γεύμα, ιδανικό για το μεσημέρι.

Σαλάτα με δαμάσκηνα και καβουρδισμένα καρύδια

Υλικά

  • 1 φλιτζάνι ωμό πλιγούρι
  • 1/4 φλιτζ. καρύδια χοντροκομμένα
  • 1 ματσάκι νεροκάρδαμο, πλυμένο, στραγγισμένο και χοντροκομμένο
  • 1 1/2 φλιτζ. κόκκινο λάχανο κομμένο
  • 1 φλιτζ. καρότα κομμένα
  • 1 φλιτζ. μάραθο ή σέλινο ψιλοκομμένα
  •  2 ώριμα δαμάσκηνα, κομμένα σε λεπτές φέτες
  •  1 φλιτζ. ρώγες σταφυλιού, κομμένες στη μέση
  •  6 αποξηραμένα σύκα, χοντροκομμένα
  •  60 γραμμ. κατσικίσιο τυρί τριμμένο
  •  1/3 φλιτζ. σιρόπι σφενδάμου
  •  3 1/2 κ.σ. μηλόξιδο
  •  2 κ.σ. μουστάρδα Ντιζόν
  •  αλάτι και μαύρο πιπέρι φρεσκοτριμμένο

Εκτέλεση

Βάλε το πλιγούρι σε μέτριο μπολ. Βράσε 1 φλιτζάνι νερό και περίχυσε με αυτό το πλιγούρι. Ανακάτεψε, σκέπασε το μπολ με μεγάλο πιάτο και άφησέ το για 30 λεπτά, μέχρι να απορροφήσει το νερό και να φουσκώσει. Εν τω μεταξύ, ρίξε τα καρύδια σε μικρό τηγάνι, έχοντας μέτρια προς υψηλή φωτιά. Καβούρντισέ τα για 3 λεπτά, κουνώντας συχνά το σκεύος, μέχρι να ροδίσουν ελαφρώς. Βγάλ’ τα από τη φωτιά και άφησέ τα στην άκρη να κρυώσουν. Ανακάτεψε το πλιγούρι με πιρούνι. Πρόσθεσε το ψιλοκομμένο νεροκάρδαμο στα καρύδια και ανακάτεψε ελαφρά. Σε 4 μεγάλα πιάτα βάλε από ίση ποσότητα πλιγούρι, λάχανο, καρότα, μάραθο, δαμάσκηνο, σταφύλια, σύκα και κατσικίσιο τυρί. Για να φτιάξεις το ντρέσινγκ, ανακάτεψε το σιρόπι σφενδάμου, το ξίδι και τη μουστάρδα σε μικρό μπολ. Πασπάλισε με αλατοπίπερο. Ρίξε με το κουτάλι ίση ποσότητα ντρέσινγκ σε κάθε πιάτο και γαρνίρισε με τα καβουρντισμένα καρύδια.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Instagram γιατί το govastileto.gr σας πηγαίνει παντού!

Scroll To Top